TOP

Notatniki i notesy jako gadżety firmowe

Zaopatrzenie się w pewną ilość gadżetów reklamowych, które można będzie podarować w przyszłości klientom, powinno stanowić istotną kwestię dla każdej średniej wielkości firmy. To właśnie dzięki gadżetom nasz produkt stanie się bowiem dla klienta mocniej rozpoznawalny i spełni funkcję swoistego „przypominacza” o świadczonej przez nas usłudze. Przy okazji należy jednak zadbać także o to, aby dany gadżet (długopisy, notatniki reklamowe czy notesy firmowe) nie okazał się dla nas zbyt kosztowny – dbając o reklamę, nie możemy za nią przepłacać.

Rzecz wartościowa, rzecz przydatna

Notatniki firmowe są na tyle wdzięcznym upominkiem, że można je podarować zasadniczo każdemu klientowi – i właściwie każdy zareaguje na taki gest entuzjastycznie. Nic w tym dziwnego: przechowywanie notesów firmowych jest bezproblemowe, nie zajmują one dużo miejsca, a często mogą się przydać.

Jeżeli nasz klient pracuje w biurze, z nieukrywaną radością powita notesy firmowe. Co prawda posiadają oni z pewnością własne zapasy najróżniejszych zeszytów i notatników firmowych, ale takie zapasy mają to do siebie, że prędzej czy później się kończą. Zamiast przeznaczać środki na zakup nowych, klient może wykorzystać notatniki reklamowe otrzymane od nas. Dzięki temu na trwałe zapiszemy się w jego pamięci jako przyjazny partner w interesach.

Zasady składania zamówień

Gdzie uda się nam pozyskać materiały reklamowe najszybciej i możliwie najmniejszym kosztem? Obecnie na polskim rynku funkcjonuje sporo sklepów internetowych, oferujących gadżety reklamowe po cenach hurtowych. Zaletą tych sklepów bywa możliwość wyboru spośród bardzo wielu modeli danego gadżetu oraz wykonanie na nim przez sklepowych grafików nadruku według naszych życzeń. Wszystko zostaje zatem zrobione w jednym miejscu, stosunkowo niedrogo oraz w interesujących nas ilościach.

Szczegół wymieniony powyżej jako ostatni okaże się na pewno istotny. Pamiętajmy bowiem, że składanie zamówień na zbyt wiele gadżetów po prostu mija się z celem. Notatniki firmowe czy długopisy służą temu, żeby rozdać je obecnym i potencjalnym klientom, nie zaś rzucić w kąt we własnym domu. Poniesionych kosztów nikt nam przecież nie zwróci, warto więc przed złożeniem zamówienia w Internecie dokładnie obliczyć, jaka ilość gadżetów przyda się nam na ten moment. Nadwyżek pewnie i tak nie da się uniknąć, ale niech będą one jak najmniejsze.

Categories Ciekawe