TOP

PO CO UZUPEŁNIAĆ EXTRANET, JAK MOŻNA MIEĆ CHANNEL MANAGERA W PROGRAMIE HOTELOWYM?

Niby to oczywista oczywistość, a wciąż jest sporo osób w branży turystycznej, które niby chcą sprzedawać pokoje na bookingu i innych portalach rezerwacyjnych, a jednocześnie wciąż mają opory przed zamianą papierowego kalendarza i notesika na porządny program hotelowy. Sytuacja cokolwiek dziwna, biorąc pod uwagę ile pracy i potencjalnych problemów oszczędza właściwe narzędzie informatyczne dla obiektów turystycznych.


NFHotel będzie doskonałym rozwiązaniem

W serwisach typu OTA jak booking.com, każdy dostępny do zarezerwowania ośrodek posiada swój panel, gdzie zarządzający obiektem ustalają które pokoje wystawić na sprzedaż, budują cały cennik, wreszcie dodają rezerwacje dokonane przez gości spoza danego serwisu. I tu pojawia się najmocniej palący problem, gdyż przy ręcznym uzupełnianiu extranetu zawsze rodzi się ryzyko, że w międzyczasie ktoś zdąży zabukować aktualizowany właśnie pokój.

Dobre programy hotelowe takie jak NFHotel mają jednak wbudowanego channel managera, który skutecznie zapobiega podobnym sytuacjom, prowadzącym do overbookingu. Synchronizacja wszelkich danych pomiędzy systemem w chmurze, widocznym dla recepcjonistów grafikiem i wszystkimi kanałami sprzedaży trwa bardzo, na tyle krótko – dosłownie kwestia sekund – że nie ma mowy o nakładających się rezerwacjach z różnych źródeł.

Categories Ciekawe